maandag 28 juni 2010

thuis

zo, weer thuis. dat was even flink wennen, de cultuurshock terug was groter dan die van de heenreis!


als afsluiter wil ik graag iedereen bedanken die bij deze droomreis was betrokken, in willekeurige volgorde zijn dat:

silvan schoonhoven: voor de motivatie, de aanmoediging, het bijhouden van dit blog en alle hulp op de achtergrond.



robert eckhardt en noes lautier: voor de uitnodiging en de vriendschap, hier en onderweg.

niels weijsenfeld: we hebben het gehaald!

ang geljen sherpa: thank you, without you i would never have made it. your "trying is the first step of success" made all the difference!

annette en hans: voor de gezelligheid onderweg.

kumar rai en alle crew: namaste and danewat! i hope we meet again on a next trip

petra ferwerda: de beste personal trainer die er is, je gelukshirt moet wel geholpen hebben!

rené de bos van onze reisorganisatie ssnowleopard: alles was perfect en dat je het team ondanks aswolken toch in nepal hebt gekregen, alle lof!

dhr. klein van geometius: voor de laptop die zorgde dat dit blog gemaakt kon worden.

mammut voor de spontane bijdrage van prachtige jacks in het kader van onze "paying it forward": kumar, dawa en mingma zijn er enorm blij mee.

en dan zijn er nog vele andere waar ik aan moest denken tijdens de reis, bijvoorbeeld mijn studievrienden vincent, ronald, hans en riemer die me hebben leren wandelen, klimvriend ronald die me het onontbeerlijke bergaf lopen heeft bijgebracht, vriendinnen maritt en linda voor de steun en vriendschap door dik en dun, mijn moeder omdat ze altijd voor me is en mijn vader, wiens herinnering me net dat duwtje geeft om door te gaan. zo voordat het al te week wordt, onwards, nieuwe avonturen tegemoet. dit blog is af!

vanaf volgende week loop ik door zwitserland, dat en andere mo-tochten zijn te volgen op:  moniquelooptdoor.wordpress.com.

alle liefs, namaste,
mo

en als toetje nog het artikel wat door de wereldomroep is geplaatst en een artikel van de nkbv.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten