zondag 30 mei 2010

De tijd vliegt voorbij hier in Kathmandu. Zoveel te doen en te zien, zoveel mensen nog te spreken. De verjaardag van Boeddha in Bodgnath was sprookjesachtig mooi. Gisteren toeristje gespeeld in Thamel en opnieuw Bodhnath. Hier zijn mijn gebedsvlaggen tijdens een puja gezegend  en nu moet ik ze de 14e  of de 15e juni ophangen in de tuin.  Jajam de westerse kalender is er speciaal voor opgezocht.
Gisteravond de eer om bij Kumar thuis te eten en dat was tegelijk de laatste avond met het hele team, want Niels, Hans en Annette zijn vanochtend uitgezwaaid. Ze zitten nu geloof ik in Delhi. Vanmiddag ook Rene de Bos uitgezwaaid en nu zijn Robert en ik weer alleen hier. Nog maar een dagje en dan weer terug naar Nederland. Ik moet nog erg wennen aan de gedachte om over een paar dagen weer in het klein blauwe autootje rond te rijden over 's lands wegen. Ach, dat is voor later, eerst n og een dagje maximaal genieten van de (meestal) prettige chaos in Nepal.

2 opmerkingen:

  1. wel gezellig dat je straks wwer hier bent,

    liefs linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super om jullie te volgen via jullie blog!

    succes met acclimatiseren weer in ons kikkerlandje, het weer zit wel mee :-)

    Jan Willem

    BeantwoordenVerwijderen